מועדונים לבת מצווה ברחובות – כל המקומות | מעודכן 2023

מחפשים מועדון בת מצווה ברחובות ומחפשים את המקום המושלם?  בחירת מועדון בת מצווה היא קריטית להצלחת האירוע ובדיוק בשביל זה הכנו לכם את רשימה של המועדונים לבת מצווה ברחובות כדי שתוכלו לבחור את המקום המתאים לאירוע  שלכם ומה אתם צריכים לקחת בחשבון לפני שסוגרים מקום.

כל המקומות שבחרנו מציעים מגוון חבילות מועדון הכל כלול לבת מצווה

(בלחיצה על הלינק תוכלו להגיע לדף המועדון).

רשימת מועדוני בת מצווה ברחובות

 

ואם אתם חושבים שהבחירה  במועדוני בת מצוות ברחובות מצומצמת, הכנו לכם גם רשימה של מועדוני בת מצווה בנס ציונה השכנה לרחובות

רשימת מועדוני בת מצווה בנס ציונה

גם אם אתם גרים ברחובות  ומעוניינים שהאירוע יהיה קרוב היום המועדונים מציעים חבילה כוללת הסעות ואוטובוסים לילדים, לכן אתם יכולים לבדוק גם ב- מועדונים לבת מצווה בראשון לציון שם תוכלו למצוא רשימה עדכנית  המועדונים הכי שווים בראשון לציון לבת מצווה.

איך בוחרים מועדון לבת מצווה ברחובות?

בחירה נכונה של מועדון בת מצווה ברחובות  יכולה לעשות את כל ההבדל בחגיגה שלכם, אלה הדברים שכדאי שתקחו בחשבון לפני שאתם בוחרים את המקום לאירוע שלכם.

מספר אורחים: הצעד הראשון הוא לקבוע כמה אנשים אתם רוצים להזמין.  צריך לבחור מקום שיוכל להכיל את האורחים שלכם בנוחות. כלל אצבע, בדרך כלל מגיעים 50-70% ממי שהזמנתם או 90% מאלה שאישרו הגעה.

קונספט: האם יש לך נושא מסוים בראש?  תרצו אולי לארגן בת מצווה באווירה מסויימת? אם זה קייצית או אווירה הוליוודית ישנם שלל מקומות המציעים מסיבת בת מצווה בקונספטים שונים.ודאו שלמועדון יש את הסגנון האווירה שאתם מחפשים.

תקציב: מועדוני בת מצווה ברחובות יכולים לנוע במחירים החל מ-3000 ₪. היו ברורים לגבי התקציב שלכם ובחרו מקום שמתאים לצרכים שלכם.  כדי גם לקחת בחשבון  בתקציב את המתנות שהילדה תקבל – בין 50-100 שקלים מילד בממוצע.

מועדונים לבת מצווה ברחובות מחירים

מחירי מועדון בת מצווה משתנים  לפי הגודל, מיקום, כמות התוספות והאטרקציות שתרצו במהלך האירוע, מהמחקר שעשינו יש חבילות הכל כלול לבת מצווה בסיסיות שמתחילות מ 3000 ש"ח ועד ל 8000 ש"ח לחבילות יוקרתיות יותר, בתקציב קחו בחשבון גם הוצאות נלוות כגון שמלה נעליים ואיפור לחוגגת ולהורים.

יתרונות הבחירה במועדון לבת מצווה ברחובות

רחובות ממוקמת במרכז הארץ עם גישה נוחה לאורחים שיגיעו מכל מקום במרכז, רחובות עיר מפותחת ושוקקת חיים ומציעה אווירה  שוקקת חיים לאירועים. ברוב האזורים אין מצוקה גדולה של חנייה מה שיקל על האורחים להגיע. מועדוני הבת מצווה ברחובות פועלים לאורך שנים ובעלי  ניסיון רב בהפקת אירועים ובפרט אירועי בת מצווה.

על רחובות

רְחוֹבוֹת היא עיר במרכז ישראל. רחובות נוסדה כמושבה במישור החוף הדרומי בי"ד באדר תר"ן, 5 במרץ 1890, על ידי עולים חובבי ציון במסגרת חברת "מנוחה ונחלה".

רחובות הוכרזה כעיר בשנת 1950. העיר חברה בארגון פורום ה-15.

העיר רחובות נודעת בזכות מכון ויצמן למדע והפקולטה לחקלאות של האוניברסיטה העברית הנמצאים בתחומה. בעבר הייתה ידועה כעיר שבה פרדסים רבים – על כן סמל התפוזים בדגלה – אך בעשור השני של המאה ה-21, יש בשטחה חקלאות הדרים פעילה מועטה, ואת מקומם של הפרדסים תופסת הבנייה החדשה. שכנותיה של רחובות הן: בצפון נס ציונה, בצפון-מזרח רמלה, במזרח כפר ביל"ו בדרום-מזרח מועצה אזורית גזר, בדרום קריית עקרון, בדרום מערב מועצה אזורית ברנר ויבנה, במערב מועצה אזורית גן רווה, ובצפון-מערב גובלת רחובות בכפר אהרון ובטירת שלום הכפופים מוניציפלית לנס ציונה.

נכון לשנת 2014, העיר ממוקמת במקום ה-13 בדירוג הערים בארץ על-פי גודלן. לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה נכון לסוף ינואר 2023, מתגוררים ברחובות 151,048 תושבים

רחובות מאופיינת בחתך אוכלוסייה צעיר – למעלה ממחצית מתושביה הם עד גיל 40.

ברחובות יש שלל בתי ספר, מרכים מסחריים ומתחמי בילוי ופנאי

 

מועדונים לבת מצווה ברחובות
תוכן עניינים